Zohre Uyanik olan varsa nolur….. 39+3 gunlugum 1 saattir siddetli bel agrim var adet olur gibi. Hemen gitmelimiyim dr yoksa az evde dayansammi yaa. Galiba geliyorrr😂
Fasulyecim Zohre hemen gitmene gerek yok canım evde bol bol yürü doğumsa sıklaşır sancıların zaten hastaneye gitsen doktor da yürü diyecek
Fasulyecim Berra20 kusura bakmayın mesajı yeni gördüm benim akıntım kanlı geliyordu hepsi aynı mı oluyor bilmiyorum