Abzekh evet canım tedavisi var ama ugrastıeıyor biraz uzun sürebiliyor fototerapi sonucu düşüyor ama tekrar yükselebiliyor özellşkle kan uyusmazlıgı durumunda o yüzden bastan dikkatli olmak gecikmemek lazım sonra bebeği uyandırmakta bir dert ,emzirmek,beslemekte,bizim 13 günlük hala çekiyoruz tekrat yükselmişti simdi düşüşe gecti herfün hastaneye gidip gelmek zorunda kaldık bu virüs zamanı riskli ortamda. O yüzden özellikle ilk 2-3 gün cok dikkat et ufacık bir sarılık farkettiğinde hemen götür ki ilerlemesin sonrasında uzun sürmesin. Bizde acemiydik hiç yenidoğan görmemiştim yıllardır neyseki eşin tecrübeliymiş