Sermec27 evet canım. Adetliyken okuyabilirsin, başın açık okuyabilirsin. Dua bu sadece. Ama tam bir konstantre okuman tavsiye edilir ve mümkünse kıbleye dönüp okuman daha tesirli olmasına etkili olurmuş. Başlamadan önce okunması gereken bir duası var. Adetliysen başlamak için yine de adetinin bitmesini bekle bence. Abdestini al, boy abdestin varsa normal namaz abdestini al. Duanı oku niyetini et ve başla. Ben 3-4 defa farklı şeyler için okudum. Her seferinde en azından başlangıcı abdestle yaptım. En imkansız dediğim şeyler oluverdi benim çok şükür🙏 Çocuk olayı da öyleydi benim için. Olmayacağını kabullenmiştim en azından içim rahat etsin. Olmazsa da vardır bi hayır diyerek okumuştum. Çok şükür 3 hafta sonra hamile olduğumu öğrendim. Biraz vaktini alır ama tavsiye ederim. 4444 den ne 1 az ne 1 fazla olmalı. Sayıya dikkat et. İstersen kişilere de dağıtırsın. Ben Allah çabamı görsün diye tek başıma 1 haftada bitirmiştim. Günde 6-7 saat boyunca okumuştum yani.