Asilaymomm canım 10 gün önce 37+6 da suyum geldi evdeyken aniden hemen hastaneye gittik enfeksiyon riski oldugu için ama sancım yoktu muayene ettiler 1 cm acıklıgım vardı yatısım yaoıldı ben cok sakin ve rahattım panik olmadım sende olma bebeğinin günü güzel gelişimi tamamlanmıs rahat ol ki doğumunda rahat gecsin. Ben aksam üstü 6 gibi hastanrye gittim ertesi gün öğle 12 de dopum yaptım. 6-7 cm acıklıga kadsr da sancılarımı hiç hissetmedim cok rahattım sonra suni sancı verdiler 7 cm den sonra o zaman hissetmeye basladım inan cok korkuyordum dogumdan ama yapılmayacak bişey değil çok güzel geçti dogumum. Sana tavsiyelerim yürü,plates topu varsa inme üstünden hep egzersiz yap,çömel yatagın kenarına tutunarak, felak,nas,ihlas,ayetelkürsi,sümmessebile yeserrah bunları okudum sürekli cok rahat gecti dogumum