Tbmr135 bende 40 haftalık oldum sabahtan bu yana belim ve kasiklarim ağrıyor benimde ara ara geliyor bugün doktor kontorlum vardı zaten idare etmeye çalışıyorum resmen stres yaptıkça soğuk soğuk terliyorum,🙄 acaba doğum.sancisimi diye düşünmekten bı hal oldum duşa girdim çıktım biraz rahatladım uyudum 1 saat önce uyandığımda ağrım.hala devam ediyordu ama ne su ne nişan hicbirsey gelmedi 🙄