35+6 haftalık hamileyim gün içinde bebeğimin hareketleri normale göre daha az oldu karnım çok sertleşti nişanım ya da suyum gelmedi ama belimde ve kasık bölgemde ağrı var doktor kontrolümede 5 gün var. Böyle bi durumu yaşayan var mı aranızda doğum belirtileri olabilir mi ya da başka bişey 😔