Sizde benim gibi gebeliği ilk öğrendiğinizden itibaren değişen hormonların etkisiyle, kaygı bozuklukları, korku, yetersizlik duygusuna kapıldınız mı? 18+5 gün gebeliğimde bebeğimi kaybetme korkusunu yaşıyorum. Riskli gebelik yaşamadığım halde.? Hiç hissetmemek normalmiş ama yinede kaybetme korkusu etrafımı sarıyor…