Bnm de 38+4 ama hic iyi deilim gibi asagıda inanılmaz bi baskı var ara da hatta igne batmış gibi bi acı giriyo yürüyemiyorum oturamıyorum kalkamıyorum sagımdan soluma dönerken kasıklarıma agrı girio bazen adet sansıcı gibi hafif Bi agrı oluyo sıvı renksiz akıntım var camasırıma kadar cıkıyo hyr bide sezeryan olcam ben ama doktorum illa 39 u görelim dio yrn kontolum var bakalım ne dicek insallah saglıkla gelsin bebişler❤️