Njlaus 20 haftalıgım karnim cikti her yattigimda cok huzursuzum uyuyamiyorum cogu yerde sola yatmamiz gerektigi söylüyor fakat doktorum alakasi yok sen nasil rahat edersen oyle yat dedi yinede icim rahat degil hepimiz boylemiyiz😑
MeyraEylulBallisi Njlaus rahat yatabilmeyi bu aylardan sonra ancak hayal edebiliyoruz o bi gerçekten 😂 yatış pozisyonuna gelince yüzüstü istesende uyuyamıyosun zaten sırtüstü de belli bi aydan sonra sağlıklı değil bebeğin açısından. Sağ veya sola yatmaktan başka seçenek kalmıyo haliyle 🤗
_meltem Njlaus sap tarafa yatarsan Bebek damarlara baskı yaptığı için pek sağlıklı olmadığını biliyorum canım sol taraf daha iyi sırt üstü de yatma ben böyle biliyorum ama yinede bi araştır
Babyy1S Njlaus sağ tarafta kan akışı yavaşlıyor sola yatmak gerekli gece sola yat zaten dönüyorsun farkinda olmadan