_meltem Bugün tam 38haftalık olduk bebeğim makat gelişi dr bu saatten sonra dönmez demişti Cuma günü ama ben hala döner diye ümit ediyorum bu hafta kontrolüm var sezeryan günü vermesinden de korkuyorum sizce döner mi yada dönmesi için ne yapmalıyım
132025 _meltem sezeryan günü verdi diye kabul etmek zorunda değilsin döner mi bilmem ama normal istiyosan kendi sancın gelene kadar beklemek istediğini yada 40. Haftana kadar eğer dönmezse o zaman sezeryan olmayı istediğini söyleyebilirsin bazı şeyleri doktora bırakmamak lazım yani 2 gün sonra sezeryan diyo diye kabul etmek zorunda değilsin bu senin tercihin olmalı doktorun değil
Meriwa _meltem dönmesi için sizin yapabileceğiniz bişey yok malesef ama doğum sancınız olana kadar dönebilme ihtimali var benim 30 da döndü 40 dayız kanala girmedi mesela doktorum 42 görücez dedi 3 günde bir gidiyorum artık nabzı hareketleri değerleri normal olunca evde bekliyoruz cnm
S1demir _meltem bizde36+3teyiz hala makat geliş doktorum suyun güzel 40a kadar bekleriz yeterki sen doğurmaya kalkma dedi ve bana sürekli ev gırgırla bebeğin yeri genişliyor o pozisyonda daha rahat dönebilir dedi yapıyorum ama bakalım hayırlısı
Mehtap74 _meltem ablamında öleydi ablam sancımı beklemek istiyorum dedi. En azından bebek gelmek istediğini gelsin dedi. Sancı başladıktan 2-3 saat sonra bebek döndü ve normal doğumla dünyaya geldi. Herkeste döner mi bilemem ama kendinizi her iki doğuma da odaklayın.
_meltem 132025 benim düşüncemde son güne kadar beklemek ama bazı doktorlar riske atmak istemediği için direk sezeryan yapıyorlar diye biliyorum fakat sancıyla dönen bebekler de varmış son gün
Meriwa 132025 gebelik 42 haftaymış bende bunu öğrendim 😄 40+4 den devam ediyorum doktorum 42 görücez dedi gelmezse suni gelmezse sezeryan dedi 🙈
_meltem S1demir bunu bende bir deneyeyim olmadı yerleri falan bezle silerim umarım faydası olur normal Doğumu çok istiyorum ilk doğumum olucak çünkü
Meriwa _meltem ay amin cnm şekli nasıl olduğu önemli değil hepimiz anneyiz sonuçda hepimizin korkuları var ben normal istiyorum sezeryandan korkuyorum 😄 ama sezeryan diyene de saygım sonsuz keyfi keder istese bile sağlıkla alalım hepimiz olur gider ya
S1demir _meltem benim ikinci doğum ilki normal doğumdu bunda bakalım ne olacak benim kuzum biraz aksi 32 haftaya kadar baş gelişliydi sonradan döndü makat gelişe bakalım tekrar döner inşallah
_meltem Meriwa aynen öyle canım haklısın ama ilkinde sezeryan olunca ikinci bebekte genellikle sezeryan oluyor çok sıkıntı o yüzden korkuyorum hemde normal Doğum o an çekiyorsun ama sezeryanı uzun süre
Busekrkmz _meltem döner canım döner bazı doktorların kolayına geliyor sezaryen yapmak benim 38.haftamda döndü bir şey de yapmadım kendi kendine dönmüştü
rose90 _meltem canım bebeginle bol bol konuş seni duyduğuna inanarak . Rahat bir sejilde dogman için dönmen lazım anne seni burda bekliyor gibi ben çok inanıyorum etkisine