Gmsy1 ben dayanamayıp acile gittim direk covite yönlendiriyolar zaten ve aşırı sıra var orda beklerken yoksa bile alırsınız. Testi yaptırdım fakat sana zaten ilaç veremeyiz beslenmene dilkat et çok kötüleşirsen gel deyip eve gönderdiler. Neyse ki sonucum negatif çıktı şükürler olsun Rabbim kimseyi düşürmesin 🙏🏻