Arkadaşlar eşimin kuzeni geçirmiş hç etkisiz sadece arkadaşı olduğu için test yapmışlar pozitif çıkmış eşim bi 10 gün kadar önce dip dibe olmasada görüşmüş ama hiç bi belirtisi yok bu durumda bulaşma olma ihtimali varmı acaba test yaptırmalımyz olduda çıkarsa hamilelere birşey veriliyormu ilaç falan vs .. bide çıkması durumunda yine kendi doktorunuzamı gidiyorsunuz yoksa başka doktormu bakıyor o sürede