Ezon canım benim doktorum bana demişti ki hamilelere asitli içecekleri kolayı Felan fazla tavsiye etmiyoruz çocuğun gelişimini etkilemiyor sadece hem anneye hemde bebeğin zeka gelişimine zarar veriyor demişti ama canın çekiyorsa çay bardağıda olsa azıcık iç sonuçta nefsin çekiyo fazla tüketme ❤️💕ben kızımı sağ sağlim kucağıma aldım inşallah sizlerde sağ sağlim kucaklarınıza alırsınız💜