Defnearya 6 aylık gebeyim, bu aksam arkadasıma sert bi şekilde çarptım ve bebegim sarsıldı hissetim karnım agrıdı. 2 saat hareket etmedi ama sonra bi kımıldama oldu, acaba biişiy oldumu. Böyle yaşayan oldumu hiç
RabiaGlck Defnearya kanamanız yoksa bir şey olacağını düşünmüyorum kanamanız olursa hastaneye gidin. Bende kızıma hamileyken karda kayıp düşmüştüm baya yuvarlanıyordum ki eşim sağolsun tutmuştu doktor da kanaman olursa gel için rahat etmiyorsa gene gel demişti cok sükür sorun olmadı
Tugcebyr Defnearya darbe aldığın için ağrımıştır canım bende hamileyken karnımın üzerine düştüm ama birşey olmadı şükür
RabiaGlck Defnearya o çarptığın için ağrıyordur bir şey olmaz allahın izniyle bebeğin hareketlerini takip et