Merhabalar, yeji üyeyim 36+5 🤰 ilk gebeligim de sezaryen olmustu. Hastaneden doktordan dolayi mi bilmiyorum ameliyat sonrası cok canimi yaktilar karnima bastirarak ve asagidan ellerini sokarak 😱🤯 simdi zaman daraldı yine sezaryen olacagim
Yakin zamanda sezaryen olup da hastanesinde bu islemleri yapmayan oldu mu lütfen bilgi rica ederim 🙏❤️