Alfabeta 5 dk önce tam rahmimin oldugu yere iğnelenircesine agrı ve sancı girdi yürüyemicek kadar başına gelen oldu mu hiç
elaanurr Alfabeta 38+3′üm ara ara oluyor aşağıya yoğun baskı kasıklarda hafif sancı ve yürürken zorlanma.. geçen haftadan beri benimde ara ara oluyor
zepbjk Alfabeta bol bol su iç yat uzan hiç bişey yapma korkma doktora gidince zaten ultrasonda kontrol eder
Tugcebyr Alfabeta benim her gebeliğimde karın ağrım olur ama bir problem teşkil etmedi sorun olduğunu düşünmüyorum
ecembugra53 Alfabeta canım olabilir ani hareket etmişsen olır bebek büyüdükçe baskı artar rahiöde organlara baskı artar bebek yer açmaya çalışıyor cnm
Alfabeta ecembugra53 anldım teşekkür ederim cnm yarın doktors gidicem zaten sorarım ilk kez olunca panik oldum