ikizannesi2985 eve cıktıgım gibi takmadım sezeryan saat 15 de oldum ertesi gün sabah taktım başta dikişlerimin üç parmak yukarısında bırakmıştım bu seferde dikişle o aradaki boşluk şiş olarak kaldı diğer yerler indi dikişler bir hafta sonra azıcık toparlayınca dikişin üstüne getirdim daha iyi şimdi ben doktorumun tavsiyesiyle taktım kafama göre takmadım o yüzden burda ne zaman taktıgımı söylüyorum yoksa fikir vermezdim vebal almamak için.dikişlerim yapıştırma dikiş ayrıca benim