Kubrararr merhaba, ben 36. Haftamdayım o sızıntı bende de bayadır var ve devam ediyor doktorum normal demişti çok fazla fazla olursa gel dedi. Ben özele gidiyorum bebeğin suyunda azalma görüldü birkaç haftadır kontrol altındayım istirahat edip bol su içmemi söyledi, devlet hastanesinde de baktırmak istedim aynı şeyi söyledi doktor akıntın var mı diye sordu mesela, suyun azalmasına da sebeptir belki, yine de doktoruna danışmanda fayda var tabi 🌸