Arkadaşlar 27. Haftamda girdim. 2 haftadır tam bebeği hissediyordum tam anlamıyla her gün hareketliydi. Ama bugün kasıklarım da bir ağrı ve sertlik oldu ve aksam üstü 5 ten beri bir daha bebek hiç kıpırdamadı. Normal mi yoksa korkulacak bişey var mıdır 2 haftadır ilk kez bugün böyle oldu