kızlar 14 haftalık hamileyim toplu iğne ucu kadar kan geldi yani ya ben genital bölgemi silerken çizdim diye dusunuyorum umarım öyledir kanamam gelse toplu iğne ucu kadar olmaz değil mi cok da korkuyorum . Şehir dışındayım yarın başka bir doktordan randevu aldım cuma günü de kendi doktoruma randevum var cok fazla ultrasona grmek de istemıyorum ama tedirgin de oldum sizce ne yapmalıyım ??