mervemrv kızzlaarr 41 haftalık hamileliğim de hic bir normal dogum belirtisi olmadigi icin yarin zorunlu sezeryan olucam tek guzel yani bebegime kavusucak olmam dualarinizi eksik etmeyin... 🙇♀️