Busrasvnhn daha cok kucuk canim, duzensiz hissetmen normal. Daha cok sol tarafina yatmak oneriliyormus (benim doktorum boyle bisey demedi) ama sag tarafa yatmak sagliksiz anlamina gelmez bence oyle dusunme. Sadece surt ustu cok uzun sure yatmamak gerekiyor diye biliyorum. 30′lu haftalara bi gel bak yerinde durmayacak seninki, bi dur da uyuyalim diceksin ☺️