MugeYcl Merhaba hanımlar..2 gün sonra 32.haftamda olcam Allahıma çok şükür şu zamana kadar sıkıntısız geçirdim ama sanki kendimi hiç doğurcak gibi hissetmiyorum Ayrıca karnım bile cok normal yani ufak😀 benim gibi olan varmı
UmmAsel Olabilir bende senin gibiydim 9 aylıkken bile gobegim çok belirgin degildi zaten kocaman bir hamile göbeği sevmiyorum bana itici geliyor 😂
Tuanazra Ben varım 32. Haftadayız karnım küçücük ve ben içerde yaklaşık 2 kilo oğlum olduğuna bazen inanamıyorum. Yalniz bi kaç gündür sırt ağrısı var bakalım artık hazırla kendini diyor sanirim
MugeYcl Tuanazra oh maşallah benim kide şuan 1530 gr ama miniğim 2 hafta geriden geliyo şuanlık kilo açısını kapattı ama🥰.Hayattım boyunca bir kere böbrek sancısı cektm onun dışında o duyguyu bilemediiğim içim bir rahatlkk var anlatamam ahahahha umarım tekken başıma şu sancı gelmez de afallamam:)