TeacherrMom aa insani tedirgin ediyolar ya tabi. Ama sorsaydiniz keske derinlemesine tansiyonun duserse ne olurmus bebege riski neymis. Yada baska bir doktora daha danis istersen cunku dayanilmicak bir agriysa daha onunde uzun zaman var dogum icin ve islemi 2.trimester doneminde yapabiliyolar en rahat. Eger risk varsa nasil gecirirsiniz bu sureci hic bir fikrim yok Allah yardimcin olsun. Bunu da bi dis hekimine danisirsin olmadi rahatlatici biseyler onerirlerse guzel olur