didem_guney canım hıc korkacak bisey yok. Benim kadar korkan olamazdi sanirim ameliyattan o kadar korkuyodm ki illa normal dogum yapmak istiyodm malesef olmadi. Ameliyathanede zaten cok dogal güzel bi ortam oluyo sohbet muhabbet rahatlatiyolar seni igneni vuruluyosun onu hic hissetmiyosun inan bana ben vuruldumu diye sasirmistm yani bide cok nazli pimpirikliyim aslinda. Serumuna zaten seni rahatlaticak bisey koyuyolar heralde baya leyla rahat oluyosun 😊 hic korkma ben ameliyattan ciktm buysa dogum 10 tane dogrurum dedm 🤣 tabii ondan sonra biraz sancin oluyo gaz sancisi falan oda adet agrisi gibi hic 1 haftada tamamen normale dönersin hic agrin kalmaz. Hic korkma allah yardimcin olsun saglikli bir sekilde kucagina alirsin insallah korkulcak bisey yok heycan yapma dedigim gibi serumu taktiktan sonra relax oluyosn zaten