Merhaba arkadaşlar 37+5 deyim doğumdan sonra göğüs ucu kremi kullanmak istemiyorumdum fakat bugün gogsumun ucunun pul pul olduğunu ve elimi surdugumde birkaç parça döküldüğünü farkettim dökülen yerlerdende sarımsı bir sıvı geliyor şimdiden kreme başlamalı mıyım ve bebek için en zararsiz krem hangisi bilgisi olan varmı