Selen2688 Yakın zamanda doğum yapan arkadaşlar oda süslemesi ve fotoğraf çekimi içindeymiş ücretin nasıl memnun kaldınız mı?süsleme derken nasıl mesela ayrıntılar? az kaldı bizim doğumada merak ediyorum ☺️
Mom9272 Selen2688 merhaba canım süsleme derken bi kapı süsüyle takı yastığı verdiler bize 😳🤣 hani ekstra para verip süslüyorlarsa bilemicem ama genel olarak memnundum herşeyden
Selen2688 Mom9272 ayy doktorumuz aynıydı hayrlıyorum seni ☺️erkan beye gidiyrm bende o zaman ekstradan süslemek lazım bende baya baya süsliycekler diye düşündüm canm🙈
Mom9272 Selen2688 evet kuzum ama sadece kapı süsüyle yastık veriyolar fotografcıdanda memnun kaldim gayet başarılıydı senın doğum ne zaman🥰
Selen2688 Mom9272 ayy çok acımıştr . Nasıl erkan beyin eli hafifmi ağrın oldumu mesela doğumdan bi kaç saat sonra genel anestezimi yoksa belden mi oldun canm