Dk72 Tomriss ben doğum iznimi başlattım gitmeyeceğim seminere, çünkü yaşadığım şehirde vaka sayısı çok arttı.Ayrıca ben çok dikkatliyim ama okul çok kalabalık kimseye güvenmiyorum bu konuda kendimi ve bebeğimi riske atmak istemedim
Ogrtmn_anne Tomriss Ya riskli gebeyim diye doğum iznine ayrılmıştım. Ama pişmanım keşke çalışsaydım 😔2 hafta bile doğumdan sonra çok önemli dönemi nasıl kapatırım hiç bilmiyorum 😢