Fatos_kayaaaa Anladım, bizimse burada kan tahlili yapılıp hamile olduğunu söylemiyorlar, kendimiz evde yaptığımız testle öğrenmiş oluyoruz.. Aynen sizin dediğiniz gibi ultrason ile görülebilecek haftaya randevu verip görülüyor.. Sonra 12. Hafta bekleniyor özellikle , anneden ikisi büyük olmak üzere 8 tüp kan alınıyor.. Annenin vitamin demir vb değerlerine bakılırken bebeğe de kesin sonucu (Allah’ın izniyle) verdiği için kromozom Yani DNA testi yapılıyor.. İkili veya dörtlü testler kesin sonuç olmadığı için yaptırılmıyor.. Arada başka test yoktu.. Birde 22 ile 34. Hafta arası Boğmaca aşısı bana yapılacak bebek bağışıklık kazansın diye anne için değil yani. Şeker riskim aile genetiğinde olduğu için ben de yok ama bakılacak ilerleyen haftalarda.. Bu kadar şimdilik .. Sağlık dilerim 🤲🏻🧿♥️