Mucuzemiz Öncelikle herkese merhaba.Ben 31.haftamdayim doğumum sezeryan olacak Allah’ın izniyle.Dogumu devlette Orhan beye yaptırmak istiyorum.Malum özel hastanelerde çok pahalı.Suzin varmı bir öneriniz.