Bugün aniden suyum patladı ve 3 gün önce çatı muayenesi olup normal doğuma karar vermiştik.fakat oğlum sabırsız çıktı ve ben 13:20 de başlayan sancıyla 18:30 da sezeryana alındım.bebeğim nefes almakta zorlanıyor ve başka hastaneye sevk edildi.dua istiyorum.