Merhaba. İlk paylaşım böyle olsun istemezdim fakat ben hala kaç haftalık olduğumu doğuma ne kadar kaldığını çözemiyorum. Son regl tarihim 11 şubat ama 2 haftalık geç döllenme olduğunu söylediler. Geçen gün aile hekimi arayıp 27. haftada olduğumu söyledi yani regl günüme göre hesaplıyorlar. Ben 25 haftalık mıyım yoksa 27 mi? Bilgisi olan varsa beni bi aydınlatsın lütfen