Simge bu sorunun cvbi doktordan doktora degisiyor malesef.benim doktorum ozelde olmasina ragmen normal dogum taraftari cumaya kadar bekleyelim cuma gunu duruma gore suni sanci veririz dedi. Sezeryan zorda kalmadikca düşünmüyor. Cunku cati muayenesi sonucu normal dogum yapabilecek durumda oldugumu soyledi. Bugn 2.kez cati muayenesi oldum. 2 cm falan acilman var cumaya kadar dogabilir de dedi.dogmazsa da cuma suni sanciyla halletcez dedi.