zeome 38 haftada doğum normalmi hanımlar erken doğum olmazsa doktora tabıkıde sorup ilacı kesip o haftada saglıklı doğum yapılabılırmi
Hamileanne zeome tam zamanı cabinım zaten sezaryende 38 haftada alınıyor bende normal doğumla 38+4 te doğurdum
ilknurosman zeome eger sezeryan olucaksa bebegin boy kilo problemi yoksa zaten sezeryanda 38.ci hafta da aliyorlar canim