kucuktospam Kızlar merhabalar. Gebelikte sağlıklı beslenenler neler yedi acaba? Nelere dikkat ettiniz? Diyetisyen eşliğinde sağlıklı kilo almak istiyorum hamileliğinin başından beri giden var mı? Sonuç nasıldı?
ecembugra53 kucuktospam 😊❤️ Doktorumun her dediğine uydum gayet güzel gidiyor hamileliğim hamur işi Yok protein ceviz kuru yemiz bol yiyorum meyve bol tüketiyorum süt yoğurt ayran muz kaşar peyniri beyaz peynir salatalık kahvaltıda yumurta tükettiğim ürünler 😊
kucuktospam ecembugra53 Ediyorum şimdilik canım ama pandemide biraz aldım , kilo almaya müsait bir yapım var profesyonel bir yardım şart bana , doktor söyleyince daha güzel uyuyorum yasaklara😃
ecembugra53 kucuktospam evde olunca biraz olıyor 😂😊 sen dikkat et yine canım cok kilo almamaya bak sağlıklı beslen
isis kucuktospam Tam miktarini bilemem tabi kisiye gore degisir ama diyabet riski varsa 1 porsiyonla sinirliyorlar.Bende diyabet yok cok sukur ams doktorum meyveyi sinirli tuket dedi.