7 yıl ara verdim 6 yaşında bir oğlum var 11 ay önce kürtaj oldum 2 aylık bebek düşürdüm ve olmayı ca 4 ağustosta tedavi ye başladım sadece klomen kullandm ve yumurtlama takibi yapıldı 18mm yumurtqmin biri diğeri de catlayacakmi die tekrar çağırdı iki gun sonra gittim iki tane çatlamış çok güzel
Yumurtan var dedi ikiz gebelik de olabilir dedi çok sabırsızlanıyorum ve bekliyrm adet günüm 4 Ağustos du sizce fikriniz nedir yada yaşayan paylaşa bilirmi tecrulerini