Aycha dünya tatlısı bir doktor kesinlikle kendisini tavsiye ediyorum.Ben iyiki kendisini tercih etmişim diyorum.ilgi alaka ve bilgilendirmesi çok iyi,bir problem olduğu zaman mesaj attığımda mutlaka geri dönüş yapar, şikayetlerinizi mutlaka değerlendirir.Beslenmenize,çatlaklarınıza kadar ilgilenir yani(: