Slnilayda 30+0 dha 8 haftamiz car 2. Sezeryanimiz oldugu icin 38. Haftanin sonunda ins kavhsucaz prebsesimize
Resmiye53 Benim daha belli değil normal mi olacak sezeryan mı diye sizin kaçıncı haftada belli olmustu hanımlar🌸
Ebrarela_1963 Resmiye53 canım benim geçen ay belli oldu Çatı muayenesi yapmıyormuş ben doktorum Doğum anında bakılıyormuş sevinmedim desem yalan olur ☺️
Resmiye53 Ebrarela_1963 yaa öyle mi bende korkuyorum ne zaman çatı muayenesi yapacak diye doktorumda erkek çekiniyorum insallah dogumda yapar bizimkide☺️😑😑
Ebrarela_1963 Resmiye53 hadi bakalım inşaALLAH o gün gelmeden sor bence ben öyle yaptım ☺️Bende çok korkuyorum
Merve9425 39+0 hiç belirti yok ne ağrı ne sancı sabırsızlıkla bekliyorum rabbim sağlıkla kavuştursun hepimizi 😊🙏🏻