ikizlerinannesi0 Merhaba kızlar 12+5 de tek yumurta ikizlerine hamileyim merak ettiğim o kadar çok şey var ki karnınız ne zaman çıktı?Hamilelik süresince neler yaşadınız? Doğum sezeryan mı yoksa normal mi ? Doğum sonrasında neler yaşadınız ?💕
2artiikizannesi ikizlerinannesi0 bende tek yumurta ikizlerine hamileyim doğum sezeryan olacak 3.gebeligim karnım hemen çıkmıştı benim şimdide 19.haftadayim kocaman karnım 😊
Mervella34 Haftamızdayız, doğum sezeryan olacak dedi doktorumuz bebeklerden birini tehlikeye atmak olurmuş öbür türlüsü 🤷🏻♀️
ikizlerinannesi0 Mervella34 Mervella34 Mide bulantınız falan oldu mu olduysa ne zaman geçti cinsiyetleri ne acaba 🤗
2artiikizannesi ikizlerinannesi0 ikiside erkek ilk baslarda çok kötüydü bulantı öldürüyordu beni şuan onlar geçti belim falan çok ağrıyor iyice agirlastim birde sağ göğsumun altı ve sağ sırt bölgem kaburgalarim çok kötü açıyor
Mervella34 ikizlerinannesi0 ben yaklaşık 4,5 - 5 ay yaşadım mide bulantısını, yemek yapamadım yiyemedim yesem bile sürekli çıkardım ki hala daha yaşıyorum bu sorunu aralıklarla 🙈
ikizlerinannesi0 Mervella34 Peki cinsiyet nedir zaman nasıl geçecek hiç bilmiyorum sizin gibi ilerlesem o zamanlara hemen gelsem keşke çok heyecanlıyım 🤗🤗
ikizlerinannesi0 2artiikizannesi Bende sizin gibiyim 4 kilo verdim hatta doktor erkek olarak gördü benimkini de birinide kız gibi dedi ama tek yumurta ikizlerinde aynı cinsiyet oluyormuş o yüzden sanırım ikiside erkek 🙈
Mervella34 ikizlerinannesi0 iki kızım olacak Allah’ın izniyle , bu aralar minik problemler yaşıyorum ama inşallah rabbim sağlıkla kucağımıza almak nasip eder 😌
2artiikizannesi ikizlerinannesi0 ya ikiside kız oluyor yada ikiside erkek bı kız bir erkek deil yani çift yumurtada hepsi olabiliyo😊