DamlaNur29
Hastanede 140 çıktı canım tam. Sonrasında ölçmedim olmadı. Fakat ekmek,bisküvi,su, pestil,kuru dut, şeker bunlarida cok yiyorum.bebegim için bişey de demedi herşey uygun demsiti 1 ay sonra gel demişti eylul 7 de gideceğim tekrar o zaman belli olur herşeyi kilo almış mi çok mu az mu acaba gelisimi ile belli olur mu şeker?