Tugce1803 Kızlar bu takımı alan var mı? Bebeğim erkek nasıl hastane çıkışları aldınız? Uygun fiyatlı arıyorum bu arada🙈
Deleted5544 e bebekte bebbek markasının 10lu takımını 59 tlye almıstım arada indirime giriyor o sekilde aklınızda bulunsun
aysegul1anne Tugce1803 Çok beğendiysen al bence içinde kalmasın. Ben 3 tane hastane çıkışı aldım biri pahalıydı 150 tl, çok beğendiğim için aldım. Diğer ikisi uygun fiyatlıydı.
Sahraa Tugce1803 https://www.civilim.com/hastane-cikisi-setleri?srt=3 Burdan bakabilirsiniz uygun fiyatlı
Miraveben Ben 5 li hastane çıkışı aldım. Doğrusu arkadaşım hediye gönderdi. 2.ye gerek duymadım zaten giyceği 5-10 gün diğerleri de yine arkadaşlarım minik takımlar aldı 3 ay bazılarının kalıpları küçük onları kullanıcam yani bebekler çok çabuk büyüyor
12mers Tugce1803 ebebek te var indirime girmiş ler bakın isterseniz 10 annem 90 almış bana galiba yanılmıyor sam
Mihrimah41 Tugce1803 canım çok daha güzelleri var. Tabi zevkler tartışılmaz ama trendyolda bile ne çeşitler var