yasmnydn Kızlar bikaç gün önce kahverengi kanamam oldu dr vajinal muayene yaptı ve rahim ağzında yara olduğunu söyledi duphaston verdi böyle bi durum yaşayan var mı ? Varsa eğer neler kullandınız ne yaptınız? 11 haftalık hamileyim.
blueberyy00 yasmnydn ben yaşadım ama hamile değilken oldu bana mixovul diye bi fitil vermişti hemen geçirdi şükür benim ilişki sırasında aşırı kanamaya yol açmıştı ama çabuk gecti şükür sende doktor ilaç verdiyse çabuk toparlarsın eğer ilişkiye giriyorsanız ara verin
yasmnydn blueberyy00 inşallah bakalım hafta içi kontrole gideceğim ilişki yasak düşük riskinden dolayı
blueberyy00 yasmnydn yani tabiki dikkat edin ilerlemiş sizin yara o zaman normal şekilde kanama yapıyorsa hemencecik iylesir umarım canim
Kaderkck07 yasmnydn kırmızı lekenme yaşamıştım 13. Haftada 16. Haftada da aynısı oldu o zaman vajinal muayene yapalim dedi doktor ordan anlasildi