kadeerrr Kızlar 13 haftalık hamileyim gebeliğimin başından beri kahverengi lekelenmem var. Doktor progestan Hapı verdi. Her gittiğimde hala kahverengi akıntım var diyorum ilaca devam dedi. Ama bir türlü sebebini sormayı unutuyorum. Sizce neden oluyor ?
MYstryy kadeerrr kahverengi kanama eski kanama diyor doktorum. Benim rahimde kanama alanim var uzun sure bu yuzden kanama gördüm kirmizi kahverengi adet gibi bazen. Tekrar gttgnde sor. Ben hep sordum neden oluyor bu kadsr kanama diye . Sende sor ogren. Eger cevabi tatmin etmezee baska doktorlarada git . Ben 14 haftalgm 5 doktor gezdim icim rahat edene kadar.
dryaakhrmn kadeerrr benımde iki haftadır kahverengi lekelenmem var muane oldum eski kan olduğunu korkulcak birşey olmadığını dinlenmem gerektiğini söyledi ve hap verdi sabah akşam kullanmaya başladım biraz azalma var