Merhaba kizlarr. 14 haftalik gebeyim dusuk risknden dolayi gebelgmn başından beri yatiyorum yuruyus vs yasak. Aslinda kg almadim 2 kg baslarda verdim bile. Ama.bu aralar yüzümün sistigini hissediyorum. Bir tombiklesti sanki. Bol su iciyorum onerebilceginiz odem attirici biseyler var mi ? Hareket edemeyip surekli yattgm icin mi boyle oluyor acaba 🙄