_Mother_ Kızlar 22 temmuz da adet gören varmı acaba gebelik varmı var ise ne zaman öğrendiniz bat tarihim 20 ağustosdu ama daha olmadım 1. Gün test yaptım ama negatif çıktı şuan hala adet olmadım ve bekliyorum
nevaasaf _Mother_ canim benim 17 temmuzdu dedim bu ayda olmaz zaten diyete basladim ne caylar ne detokslar yaptim sonra arkadas sen adet olmadin mi deyince daha olmadim olurum dedim 18agustosda test yaptim olmuycak dedim lak diye cift çizgi cikti umutsuz oldugum anda okadar seyler icmeme ragmen saskinim umut olsun diye uzun uzun yazdim ama varsa bu gün yarin test yaparsan cikar ins
mbt34 Benim de 22 temmuzdu. Klomen de kullandım bu ay daha da umutluydum ama adet oldum maalesef 2 gün önce :( yarın yine doktora gideceğim, bakalım nasıl devam edeceğiz.
_Mother_ mbt34 yaa anladım canım inşallah gelecek ay gebelik olur benimde 20 sinde adet olmam gerekiyordu ama daha olmadım bilmiyorum korunmayı bıraktıktan sonra adet düzensizliği olabiliyormuş dediler kendimi umutlandırmak istemiyorum
mbt34 İnşallah canım, beklerken her şey umut oluyor insana işte. Sabredebilirsen biraz daha bekleyip sonra kan ver istersen kesin sonucu öğrenmiş olursun. İnşallah pozitif sonuç alırsın.
_Mother_ mbt34 Amin inşallah canım rabbim isteyen herkese nasip etsin inşallah inan sabrım yok adetime 10 gün kala başladım evde test yapmaya bu ay yok para verdim zaten testlere bu defa da kn verim diyorum sonuçta beklenen adet tarihinin üzerine 5 gün geçmiş oluyor en azından yoksa aümit bağlamış olmam
_Mother_ nevaasaf yaa canım ne güzel gözün aydın inşallah sağlıkla alırsın bebeğini kucağına 😘 yarın gidip kan vereceğim bende bakalım hayırlısı olsun inşallah duanı esirgeme 🤗
_Mother_ Huri54 Amin canım inşallah sağlıklı olması her şeyden önemli zaten 1 kaybım var benim Nisan ayında kürtaj oldum 18 haftalıktı
Huri54 _Mother_ anne rahmine düştükten sonra annesin bu değişmiyor kayıplarımız var inşallah bize güzel mucizeler gelecek