Mommy2b bir dönem benm de öyleydi ayağa kalkmaya takatim kalmıyordu. Ayaklarınızı yüksek başınızı alçak tutun. Ben artık kendime önceden 1,5 litrelik pet şişelere ayran yapıp dolapta hazırda bekletiyordum ki bir de o sıra yapmakla uğraşmayayım evde tekim diye. Limon parçası ekleyip bol soda ayran su ve dinlenmekten başka çözüm yok. Ama şükür ki yükselmiyor düşmesi bebeğin beslendiğini gösteriyormuş doktoruma sormuştum 🙏