Kızlar hayırlı akşamlar oğlumla biz 26+5 olduk doğum yaklaşıyor ben çok kararsız kaldım tabi daha bişey belli değil doğumla alakalı ama epudural normal doğum düşünüyorum tavsiye edenler 😍 birde tabi illa su olsun dediğim yok hayırlısı neyse o olsun hakkımızda 🥰