Nursel42 Merhabalar 5 haftalık hamileyim wc ye gittiğimde ara sıra kahverengi pembe lekelenmem oluyor sadece peçeteye sildiğimde oluyor progestan hap ve iğnesini kullanıyorum aynı durumu yaşayıp atlatan var mı
Gul__ Nursel42 bende aynı durumu yaşadım 4+4 ken seninle tıpa tıp aynıydı doktor düşük tehlikesi var dedi iğne yaptı ve progestan yazdı ertesi gün geçti şimdi 5+2 tim inşallah bi sorun çıkmaz dinlen yataktan kalkma iş yapma bişey alırken uzanma🙏🏻
ecemdnc Merhaba doktora gitmeni tavsiye ederim. Bazen önemli birsey olmuyo ama yinede tedbirli davranmakta fayda var. 🌺
Nursel42 ecemdnc gittim ilaçları kullan dinlen dedi hiç kalkmıyorum neredeyse ilaçları da kullanıyorum ama geçmedi henüz