Hilaleroll En son 3 Ağustos’ta adet oldum 3 gündür karnım ağrıyor arada kasıklarıma ağrı giriyor belim çok ağrıyor ve uykum oluyor sürekli test yaptığımda aşırı silik çıkıyor ikinci çizgi zor gözüküyor ne zaman tekrarlamam gerekiyor başına gelen var mı
Seydaaltun Bende s Hilaleroll bende de öyle oldu iki gün sonra tekrarladım biraz daha belirgindi ama yine de silikti hemen kan verdim ve hamile olduğumu öğrendim 🙏🏻
2608Emine Hilaleroll bende de silik çıktı daha yeni oluşuyor diye kan verdim çıktı inşallah sende hamilesindir canım 🙏🏻☺️
Sinemarslannnn Hilaleroll cnm teste ilk 5 dk doğrudur regline bir kaç güne yaparsan kendin sonuç çıkar ama bence en güzeli Reglin geçince
Hilaleroll Seydaaltun iki gündür yaptım sabah yaptığıma baktım öğlen gibi gözüküyordu daha belirgin olmuştu bi arkadaş kuruma çizgisidir ama su damlattığında kaybolmuyorsa pozitiftir yazmıştı yaptım ama duruyordu hala
Hilaleroll 2608Emine inşallah kuzum Mart ayında dış gebelik geçirdim hazirandada kimyasal oldu çok istiyoruz rabbim isteyen herkese nasip etsin
Hilaleroll Sinemarslannnn çok istediğimiz için sabredemiyorum burdada en erken randevu 28 vardı kan vermek için