Arkadaşlar merhaba, 8 haftalık gebeyim ve bir haftadır düşük tehdidi yaşıyorum. Özel bir doktora gittim fakat beni düşükle ilgili uyarmadı ve ertesi gün Uncalı meydan hastanesinde acile kaldırıldım. İğne ve serumlarla tedavi gördüm dün çıktım. Kendi doktorumu değiştireceğim. Sizlerin Antalya’da tavsiye edeceğiniz bir doktor ve hastane varsa çok sevinirim